8 Aralık 2009 Salı

www.webaslan.com


Bu webaslan.com adlı site ne yapmaya çalışıyor ben anlamadım.Sözde galatasaray sitesi ama özde rant peşinde olan bu site ısrarla galatasarayı yıpratmaya çalışan boyalı basının haberlerini sitesine taşıyor..Bir nevi kendisi de boyalı basının maşası oluyor.
Bu gün yine bu görevini gayet güzel yerine getirmiş.Hedefteki isim Elano.Neymiş de Elano'nun ilk on bir başladığı maçlarda galatasaray kazanamıyormuş..Şu ibb maçından sonra bence eleştirilmesi gereken en son kişidir elano..Ki konuşulması gereken daha önemli şeyler varken neden elano manşetlerine taşınıyor bu sitenin ben anlamadım.Diyeceksiniz ki elano çok kötü , bekleneni veremedi ..Kesinlikle doğru , kabul ediyorum ancak; lütfen elinizi vicdanınıza koyun bu takımda kimlere sabır gösterilmedi.

Lincoln gibi karaktersiz bir oyuncuya bile 2 sene sabır gösterilmedi mi?Bir düşünün Diyarbakır maçında Lincoln 87 de oyuna girseydi ne yapardı . Elano gibi kendini göstermeye çalışırmıydı ya da oyuna girermiydi?

Neyse konu biraz dağıldı .Sonuç olarak Webaslan.com galatasaray sitesi görünümlü bir rant sitesidir.Ve galatasaray'a zarar vermektedir.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi