8 Aralık 2009 Salı

Michael Owen...

Benim için çok önemli bir oyuncudur Michael Owen.Futbolu adam akıllı takip etmeye onunla başladım diyebilirim.Fransa 98 Arjantin-İngiltere maçında inanılmaz hızı ile attığı golle kendisine hayran bıraktı başta beni ve tüm futbolseverleri kendisine..Henüz 19 yaşındaydı.Ve bir anda Yıldızı parladı...


Ardından Liverpool da efsaneler yaratmaya başladı Owen .Liverpool' da tam 8 sezon da 297 maç (268 i ilk 11) ve 158 gollük bir performans sergiledi Owen klübün efsaneleri arasına da adını yazdırdı.



Ama gel görki hayatının en büyük hatasını yaparak , Şampiyonlar ligini alacak bir klüpte oynamak istiyorum diyerek Real Madrid'in yolunu tuttu.Ve işte o zaman kariyeri serbest düşüşe geçti.Los galacticos 1 de sönük kaldı owen ve sakatlıklar da yakasını bırakmadı.Real'de 1 sezon da 42 maç (24 ü ilk 11) 16 gollük bir performans sergiledi Owen .Ardından Newcastle günleri derken bu gün manchester'da Owen.Hani derler ya ölüsü iş yapar , işte Owen tam o futbolcu.Bu gün de gösterdi bize Owen bunu . Hattrick yaptı Wolfsburg'a karşı.Ben de bi Owen yazısı yazayım dedim.Sizce yeni teddy sheringham olur mu Owen Manchester'da yada yeni Cantona.Sir sihirli değneğini değdirir mi?
Neden olmasın..Yağ var , Şeker var ,Un var..Eeee Sir ne duruyorsun o zaman. Helva yapsanaa.


Kariyeri:

Kişisel Başarılar
  • Ballon d'Or. (Altın top) 2001
  • İngiltere Premier Ligi 1997/1998 gol kralı.
  • İngiltere Premier Ligi 1998/1999 gol kralı.
  • 1998 FIFA Dünya Kupası en iyi genç oyuncu ödülü.
Takımı ile
  • 2001 UEFA Kupası Liverpool ile.
  • 2001 FA Cup Liverpool ile.
  • 2001 FA Community Shield Liverpool ile
  • FA Youth Cup 1996
  • UEFA Süper Kupası
  • Lig Kupası 2001,2003
Milli Takim ile
  • 2002 ve 2006 FIFA Dünya Kupası çeyrek finalisti.
  • 2004 Avrupa Futbol Şampiyonası çeyrek finalisti.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi