10 Aralık 2009 Perşembe

SoL BeKTeN iNGiLiZCe DeRSi


Beşiktaş'ın Şampiyonlar Ligi'nde CSKA Moskova'ya 2-1 yenidiiği maçta bir sahne vardı ki herkesin dikkatini çekti...

İşte o diyalog;

Krasic: Kaç yaşındasın?

İ.Üzülmez: 35.

Krasic: Kaç yıldır bu takımdasın?

İ.Üzülmez: 10 yıl arkadaşım.

Krasic: Süper. 4 yıl daha oynarsın.

İ.Üzülmez: Sen neden Avrupa’ya gitmiyorsun. Bu takıma fazlasın.

Krasic: Ben de gitmek istiyorum. Özellikle Liverpool’a gitmek istiyorum. Hocama çok yalvarıyorum ama astronomik bonservis ücreti istiyorlar.İ

.Üzülmez: Biraz dinlen artık. Sahada koşmadık yer bırakmadın. Maçtan sonra mutlaka görüşelim.

Krasic: Tamam.
Maçtan sonrada telefon numaralarını almışlar...Benim kaptanım işini bilir;)

2 yorum:

mekinci dedi ki...

Kaptan rus hatunlarla takılacak herhalde:d
yenge duymasın

Unknown dedi ki...

yazılarınızı ilgi ile takip ediyorum, yıllardır türkiyenin aradığı tarzda bir spor sayfası,
emeği geçen herkese teşekkürler ederim...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi