20 Ocak 2010 Çarşamba

Üstü Taksim Altı Şişhane..


Beşitaş'ta yönetim kısmında müthiş bir başkanlık yarışı var .Ard arda demeçler geliyor başkan adaylarından..
Yıldırım Demirören:Murat Aksu seçilirse ertesi gün paramı alırım.
Murat Aksu:İnönü Stadı'nın sit alanı olan bölümün dışında kalan 3 tribününü teker teker yıkıp yeni bir stat oluşturacağız. Dokunamadığımız tribüne de 25 yıllığına 'Milangaz Tribünü' deriz. Başkanın parası çıkmış olur.


Alt tarafta ise tam tersine futbolcular tek yumruk olmuş vaziyette ve yöneticilerine mesaj veriyorlar.

Fabian Ernst: Son maçlarda aldığımız mağlubiyetler için hepimiz üzgünüz ama lig kupasını kaldıracak olan bizleriz. Önümüzde Türkiye şampiyonluk kupası var ve bunu almak için elimizden geleni yapacağız. Hiç ümitsiz olmadım. Bunu başaracağız...

Mert Nobre: İki forvetle oynamak benim sevdiğim bir şey. Ama şu unutulmamalı ki şu anki sistemle geçen sene 2 kupa aldık. Artık geçmişten ders alıp önümüze bakacağız ve şampiyon olacağız. Daha fazla çalışıp daha çok goller atmak istiyorum.

İbrahim Toraman: Türkiye Kupası’ndan elendik ama asıl önemli hedef Süper Lig şampiyonluğudur ve hala önümüzde duruyor. Önemli transferler yapıldı. İlk maçımızdan itibaren taraftarımızı da yanımızda görürsek hedefimize daha kolay ulaşırız.

İbrahim Üzülmez: Beşiktaş’a yakışmayacak sonuçlar aldık. Bu sonuçlardan dersler çıkarmalıyız. Bundan sonra sahada çok farklı bir takım göreceksiniz. Taraftarlarımızdan rica ediyorum, bize destek versinler. Başarı için camia olarak kenetlenmeliyiz.

Necip Uysal: Çok çalışıp takıma faydalı olmak için elimden geleni yapacağım. Ernst ile birlikte taraftarın bana sevgi gösterisinde bulunması çok mutluluk verici bir şey ama taraftarın sadece ikimize değil tüm takıma destek vermesi lazım.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi