7 Nisan 2010 Çarşamba

iÇiNiZDeKi KaSaPLaR


Sene başından beri anadolu takımlarındaki kasaplardan dert yanan Adnan Polat kendi takımındaki, kasaplık üzerine yüksek yapmış Barış Özbek'e nasıl bir ceza verecek çok merak ediyorum doğrusu..Barış'ın Sivasspor maçında yapmış olduğu son derece kasıtlı ve çirkin hareketlerine Adnan Polat'ın göz yumması benim gözümde o karizma Polat'ı yerle bir eder.Eğer Adnan Başkan o verdiği demeçlerde samimi ise Barış'a hakettiği cezayı verir yok değilse lafını yutar oturur kenara....Sonra da çıkıp demez herhalde ligimizde kasaplar var diye,diyebilir mi yoksa yok yok o kadarda yüzsüz değildir haralde!!

Barışın bu hareketi Adnan Polat için otorite sağlama konusunda bir şans olarakta görülebilir bence..Ben Başkanın yerinde olsam Barış'ı kulübün kapısının önüne koyardım ve böyle oyuncunun takımımda yeri yok derdim..Sonuçta gözden çıkarılan oyuncu Barış,çokta önem teşkil etmiyor..Hem bu sayede otorite sağlamış olur,hem medyaca övülür hem de takımdaki diğer lay lay lom oyunculara bir ültimatom olur..Biraz cesaret Adnan Polat...

1 yorum:

tifosigokhan dedi ki...

barış zaten sallantıda olan sandalyede kendi ipini çekti, üst üste hatalarla başgösteren disiplinsizlik galatasaray'da yaza köşe bucak temizlikle girileceğinin habercisi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi