21 Mart 2010 Pazar

Emre Güngör 1-0 Galatasaray...



Güzel başladı Galatasaray maça.Dos Santos ve Jo ile net 2 pozisyon buldu 10 dakikada .Belki onlardan biri gol olsa maç kopabilirdi.Yine de maç Galatasaray'ın lehine gidiyordu ki Emre'nin Lucas Neill'e özenmesi sonucu gelen gol Galatasaray'ın gardını düşürdü.Maçın geri kalanında pozisyonlar buldu Galatasaray özellikle Giovani ile ama bir o kadar da pozisyon verdi.

2.yarıda Elano değişikliği herkesi şaşırttı ama yabancı sınırı nedeni ile Elano'nun çıkarılması gerekiyordu ve öyle de oldu.Yerine giren Baros etkisizdi ve Jo 'nun sola geçmesi ile onunda etkisizleşmesine sebep oldu.

Emre Güngör yenilen golün mimarı ama bence bugün savunmada çok iyiydi ve çok kritik bir kaç pozisyonu savuşturdu.Servet mi Emre mi sorusunun cevabı : herşeye rağmen Emredir.
Caner beni en çok hayal kırıklığına uğratan oyunculardan biri son birkaç maçtır.Büyük maçları kaldıramıyor bu çocuk ve top ayağına geldiğinde sağlıklı karar veremiyor.Gelen her topu benden çıksında ne olursa olsun mantığı ile direk şişiriyor.Keita'nın 70.dakikaya kadar sol kanada hapsolması kendisini etkisizleştirdi ve sol taraf oyuncusu olmadığını gösterdi.Ayak dışı ile çalım atabilen bir oyuncu değil keita bu yüzden arda gibi çizgiden içeri katederek çalım atamıyor ve bu onu sol kanatta vasat bir oyuncu yapıyor.

Haftaya Fenerbahçe ile maçı var Galatasaray'ın ve kritik bir maç.Mutlaka kazanmalı .Ben en kötü o maçın berabere biteceğini düşünüyorum.Şampiyonluk için bir değerlendirme yapmak gerekirse: yarın ki Bursa -Denizli maçının sonucu Şampiyonlukta çok belirleyici olacak ve Bursa kazanırsa büyük avantaj elde edecek.Ama ben hala Anadoludan şampiyon çıkabileceğine inanmıyorum.

2 yorum:

unsalsinan dedi ki...

başlık pek içime sinmedi, yenilgi emre güngore endekslenmiş gibi!

mekinci dedi ki...

Yazıda belirttim emre çok iyiydi diye .
Sadece yenilgini sebebi yapılan o basit hata.o hata olmasaydı Galatasaray trabzonu yenerdi.Ama kesinlikle emre'ye kızmıyorum olur böyle hatalar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi