30 Mart 2010 Salı

BeN SPoRCuNuN ZeKi,ÇeViK Ve aYNı ZaMaNDa...

by Salim Tamer...
28 mart fenerbahçe-galatasaray derbisinde gerçekleşen olay.ilk izlediğimde beni çok güldürmüş olan bu olay ikinci izleyişimde volkan'ın zeka seviyesinin ne kadar düşük olduğunu bir kez daha farkettirmiştir. tamam,çok güzel kurtarışlar yapıyorsun da be adam bir kere de mülayim, alçak gönüllü bir tavırla maçın bitmesini beklesen ne olur? demek bu işler vücuda kas yapmakla olmuyor, biraz da beyinin kıvrımlarının sayısını arttırmayı denemesi lazım.*
Bazı fenerbahçe taraftarlarının bu davranışı takdir etmesini de anlamış değilim.ben de fenerbAhçeliyim ama bu tarz bir hareketi ve maçtan sonra bazı kötü tezarahutların * yapılmasını hele ki böyle bir zamanda* kesinlikle onaylamıyorum, kınıyorum.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi