10 Mayıs 2010 Pazartesi

BeŞiKTaŞ'ıN SuYu ÇıKTı !!


Beşiktaş Kulübü, lisanslı ürünlerine bir yenisini daha ekledi ve "Taraftar Su" markasıyla yeni ürününü sevenlerinin beğenisine sundu.Taraftarlar, Taraftar Su markasıyla, kendileri için özel olarak hazırlanmış, Beşiktaş amblem ve logolarıyla ambalajlanmış bu suyu, 19 litre damacana, yakın zamanda ise 0,33 litrenin yanı sıra bardak 0,5, 1,5, 5 ve 10 litrelik petlerde temin edebilecekler.

Yıldız transfer haberi bekleyen Beşiktaş taraftarına yönetim tarafından bu senede yıldız transferlerin yerine bi bardak soğuk su için mesajı verilmiş olmasın!! İlk kadehimi Querasma transferi için kaldırıyorum !! şerefe..

2 yorum:

AcıbadeM dedi ki...

Ben bu fikrin yürüyeceğini sanmıyorum. Sırf bilmem ne takımını tutuyor diye bile o bakkalda alışveriş yapmayanlar varken direk marka altında su satılması müşteri çekmekten öte kaşırır.

mcihan dedi ki...

bende biraz sıkıntılı olur diye düşünüyorum ama yinede günümüz endüstrisinde bunlara alışmamız lazım..Real Madrid gibi bi kulüp sütyen,çorap çıkarıyorsa bi bildikleri vardır bence:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi