21 Şubat 2010 Pazar

BiR iHTiMaL DaHa VaR o Da HaVLu aTMaK Mı DeRSiN

Beşiktaş bu gece ölüm kalım maçına çıkıyor..Rakip, Dolmabahçe semalarında kediye dönen fakat özünde aslan Galatasaray...
Mustafa Denizli 2 gün önce bu maçı kafasında oynamıştır ve çıkaracağı 11'in diğer maçlara göre farklı olacağını düşünüyorum zira Denizli derbi mesailerinde hep farklı 11 tercih etmiştir..

Derbi için benim ideal 11'im ise
Rüştü

Ekrem-- Ferrari --Sivok-- i:üzülmez

S.Özkan--Ernst-- Fink---i.Köybaşı

Tabata

Bobo

S.Özkan sıkıtılı gözüksede 6 yabancı sınırlaması yüzünden diğer bir değişle federasyon kontenjanıyla Holosko'dan formayı kapacağını düşünüyorum benim 11'imde...

Çok güzel bir derbi beklememekle birlikte yorgun Galatasaray'ın 70.dakkaya kadar skor üretememesi halinde Denizliyle beraber gollerin %60-70 ini son bölümlerde bulan Beşiktaş'ın maçtan gülen taraf olarak ayrılacağını düşünüyorum....

3 yorum:

unsalsinan dedi ki...

Galatasaray ın pekte savunma futbolunu seçeceğini zannetmiyorum Atletico Madrid maçı gibi. Zira Avrupa kupası maçı olduğu için ikinci maçı da düşünerek defansif bir futbol sergilediler.
Ama bu bir lig maçı ve rövanşı yok. Artı Jo nun oynaması kuvvetle muhtemel. Yani yorgun,forvetsiz,perfonmansı düşmüş Galatasaray ı buldum saldırayım derse Beşiktaş başına iş alır! Beşiktaş ın güçlü olan defansif yönünü ön plana çıkarması, maçı kendi sahasında kabullenmesi, kontralarla gol araması daha mantıklı olacaktır onlar için...

mekinci dedi ki...

Dediklerinin tam tersi çıktı:)

unsalsinan dedi ki...

Jo yu ilk 11 sürse topu ilerde daha çok tutardık, dediklerim olurdu ama derbilerin güzelliği burada, ne desek yalan oluyor :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi