24 Kasım 2009 Salı

ibo fena gaza gelmiş...


Az önce arkadaşım msn den link attı.Görünce şaşırdım..Fanatik gazetesinin haberi doğrumu bilmiyorum ama ibo'nun özgüveni tavan yapmış...

Yaptığı iki asistle 3-0’lık Fenerbahçe galibiyetinin mimarlarından olan İbrahim Üzülmez iddialı konuştu. Roberto Carlos’un Türkiye’ye yeni geldiği günlerde, “Kendisi beğendiğim ve örnek aldığım bir oyuncuydu. Ama artık aynı ligde mücadele edeceğiz ve ondan daha iyi olmak zorundayım’ açıklamasıyla gündeme gelen tecrübeli futbolcu, son derbinin ardından yine ses getirecek sözler sarfetti. 30 yaşından sonra da olsa orta yapmayı öğrendiğini belirten İbrahim Üzülmez, “Zaten her şeyi yapabilseydim Real Madrid’de oynardım. Sağ ayakla, Fatih hoca zamanında Ali Sami Yen’de gol atıp Galatasaray karşısında galip gelmiştik. Bu kez de ‘baston’ dedikleri sağ ayağımla Fink’e gol attırdım. Artık gözüm arkada kalmaz” dedi.

‘Roberto İbrahim olsaydım’
Türkiye’de yabancı oyuncuların sürekli el üstünde tutulmasını da eleştiren Üzülmez, “Ama adımız ‘İbrahim’ ya kimse bendeki bu gelişmeleri görmez bile... ‘Roberto İbrahim’ olsaydım görürlerdi ama... Bugün sadece Türkiye’de değil, dünyada sol ayaklılarda, o bölgenin sayılı isimlerinden biriyim. Gücüm olduğu sürece de bu böyle devam edecek. Roberto Carlos’u da, beni de gördüler. Bundan sonra mütevazı olmaya gerek görmüyorum” görüşünü dile getirdi.

Orhan Yıldırım

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sitede Online Bulunma Süresi